wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Ciągnik E4
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40351
Strona 1 z 2

Autor:  TwisterPL [ 22 lip 2013, 0:27 ]
Tytuł:  Ciągnik E4

Witam
potrzebuje w najbliższych tygodniach kupić ciągnik maksymalnie do 100tysiecy netto.
Za tą cene juz dostane E4 z 2007 (Scania)
Co polecicie?
Auto na kraj i czasem zachód

Autor:  MechanikSochaczew [ 22 lip 2013, 6:12 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
Auto na kraj i czasem zachód
Premium DXi euro 5 ze skrzynią optidriver. Scania e4 to *uj nie ciężarówka.

Autor:  ajeden [ 22 lip 2013, 6:41 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
Witam
potrzebuje w najbliższych tygodniach kupić ciągnik maksymalnie do 100tysiecy netto.
Za tą cene juz dostane E4 z 2007 (Scania)
Co polecicie?
Auto na kraj i czasem zachód
Kupisz Scanię z 2007 E5 z SCR za 100 tys. netto. Podzwoń po serwisach Scanii.

Autor:  MechanikSochaczew [ 22 lip 2013, 9:01 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Jest różnica w cenie netto a brutto.

Autor:  Miodzik [ 22 lip 2013, 10:36 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
Scania e4 to *uj nie ciężarówka
Jeżeli napaliłeś się na Scanie to albo E3 albo E5 z adblue, żadnych wynalazków euro 4 czy 5 egr, xpi czy co tam jeszcze jest.

Autor:  bosman [ 23 lip 2013, 0:35 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Ja nie wiem co wy tak jedziecie po tej E4 w Scani. Siedze teraz na takiej R420 E4 silnik DT12 na HPi + EGr ma 900tkm, z czego 120tkm moje... spalanie nieco wyższe niż w E3(ale to zależy od umiejętności, bo są tacy co na E3 mają wyższe spalanie niż inni w E4)
A najpoważniejsza rzecz robiona to trąbka od chłodnicy EGR do dolotu...coś ok 870zł w serwisie, troche to niby wbrew obiegowej opinii ale naprawde na auto nie mam co narzekać.
Pierwsze Scanie E5 też miały problem z Adblue, jesli auto było do końca serwisowane to można brać.
Choć fakt, że serwis zaleca wymiane panewek przy 800tkm ale u mnie ciśnienie i prace ma prawidłowe.
Przynajmniej rzadziej pod nią leże niż pod "tępym toporem z holandi".
Za 100koła to najlepiej chyba Premiume DX! 450E5 jataniej sie kupi, jeszcze zostanie.
W sumie to już w tych pieniądzach auto każdego producenta się kupi w E5 więc wybór szeroki.
Daf tylko z serwisu po "akcji olejowej".
Volacz tylko z serwisu, reszta to klepaki.

Autor:  >lukasz< [ 23 lip 2013, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
Daf tylko z serwisu po "akcji olejowej".
Chyba, że DAF XF95 430 E4 Adblue tam nie było żadnych problemów z olejem, ogólnie raczej udane silniki, komfort jazdy tez niczego sobie, tylko że rocznik 2006 ostatnie były.

Autor:  MechanikSochaczew [ 23 lip 2013, 14:53 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Mam na placu ślicznego 95-480 z 2006 roku i adblue tam nie widzę :mrgreen:

Nie było dziewięć-piątki z silnikiem euro 4 i do tego adblue. :roll:

Dafoska 315 jest zbyt przestarzałą konstrukcją

Autor:  jabson [ 23 lip 2013, 15:28 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Ten DAF jest u Ciebie do naprawy czy na sprzedaż?
Cytuj:
Mam na placu ślicznego 95-480 z 2006 roku i adblue tam nie widzę :mrgreen:

Nie było dziewięć-piątki z silnikiem euro 4 i do tego adblue. :roll:

Dafoska 315 jest zbyt przestarzałą konstrukcją

Autor:  blapat [ 23 lip 2013, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Kolego proponował bym ci MAN-a TGA 440 lub 480 euro 4 masz bez adblue, w 100tys. netto napewno sie zmiesci.

Autor:  MechanikSochaczew [ 23 lip 2013, 17:23 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Daf na wymianę tulei półresora, zawieszenia kabiny i takich tam głupot.
Cytuj:
Kolego proponował bym ci MAN-a TGA 440 lub 480 euro 4 masz bez adblue, w 100tys. netto napewno sie zmiesci.
Kolejna atomka z egr'em, układem CR...... To już bym wolał R e4

Autor:  >lukasz< [ 24 lip 2013, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
Mam na placu ślicznego 95-480 z 2006 roku i adblue tam nie widzę :mrgreen:

Nie było dziewięć-piątki z silnikiem euro 4 i do tego adblue. :roll:

Dafoska 315 jest zbyt przestarzałą konstrukcją
Skoro nie ma XF95 E4 to te są przerobione czy co?
http://otomoto.pl/daf-xf-95-430-euro-4-T3824567.html
http://allegro.pl/daf-xf-430-spacecab-2 ... 36121.html

Autor:  MechanikSochaczew [ 24 lip 2013, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

E4 wychodzi tylko z tabelki via tolla

Autor:  TwisterPL [ 13 sie 2013, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Renault PREMIUM DXI 450 tylko z E4 będzie złym wyborem? ceny są sporo niższe...


RENAULT TRUCKS KATOWICE "TANDEM-TRUCKS" CENTRUM POJAZDÓW UŻYWANYCH miał ktoś do czynienia z tym serwisem?

Autor:  TwisterPL [ 20 sie 2013, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

taka ciekawostka
http://www.phumalinowski.com/pl/node/263
i
http://otomoto.pl/renault-premium-450-dxi-T3801886.html

dla spostrzegawczych

Autor:  Lukassz [ 20 sie 2013, 16:42 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
200kkm w tą czy w tą.... co to za różnica :)

Autor:  kalarepka [ 26 sie 2013, 23:01 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Kolego premiumke polecam Ci najmocniej jak sie da, sam zdecydowałem sie na 440 E3 a podobno 450 E4 są jeszcze lepsze, koniecznie szukaj ze skrzynią optidrive

Autor:  TwisterPL [ 27 sie 2013, 15:20 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

juz kupilem
450 e5 z optidrive
pozdro

Autor:  >lukasz< [ 02 paź 2013, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Może ktoś napisać za co dokładnie SCANIA E4 jest gorsz od E3. Czy chodzi tylko o EGR? Czy inna konstrukcja silnika?

Autor:  MechanikSochaczew [ 03 paź 2013, 1:07 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

EGR/tCompond

W tych silnikach jest coś takiego że nikt nie wie dlaczego się rozpadają.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/