Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 sty 2023, 9:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2023, 9:00
Posty: 3
Samochód: Volvo Fl 612

Witam
Mam problem ze swoim Volvo Fl 612 97r
Biję mi 10amp na jeden obwód na drugi 7amp, co zrobić żeby to wyrównać ?


Post Wysłano: 24 sty 2023, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Chyba atmosfer ? Prawdopodobnie zawór cztewroobwodowy (rozdziela powietrze na poszczególne obwody) do wymiany .


Post Wysłano: 24 sty 2023, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2023, 9:00
Posty: 3
Samochód: Volvo Fl 612

Zawór czteroobwodowy wymieniony na nowy i jest tak samo jak na starym tylko słychać że ten zawór pracuje i puszcza powietrze myślę że trzeba go wyregulować tylko pytanie w jaki sposób?


Post Wysłano: 24 sty 2023, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Nowych zaworów się nie reguluje.
Może czujnik z którego idzie sygnał na zegar szwankuje 97 rok to właściwie przyczyną może być wszędzie.
Sprawdź jeszcze innym czujnikiem ciśnienie bezpośrednio na butlach.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 25 sty 2023, 0:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Jak jeździłem kiedyś trochę większym Volvem z podobnego rocznika, to w rzeczywistości zegary żyły własnym życiem i pokazywały wartości dowolne, więc całkiem być może.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 25 sty 2023, 7:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2023, 9:00
Posty: 3
Samochód: Volvo Fl 612

Sprawdzałem przy siłownikach manometrem prawe 10 lewe ok 7 tak jak na zegarach


Post Wysłano: 25 sty 2023, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Najprawdopodobniej to nie wina zaworu czteroobwodowego tylko gdzieś masz na tym obwodzie ubytek powietrza i dopompowuje go na 7 bar i więcej nie daje rady sprężarka.

Sugeruje się twoim opisem:
Cytuj:
jest tak samo jak na starym tylko słychać że ten zawór pracuje i puszcza powietrze
Jeśli słychać że powietrze przepływa przez zawór a nie ma ewidentnej nieszczelności na nim to znaczy, że działa prawidłowo i próbuje cały czas dopompować nieszczelny obwód.
Możesz to sprawdzić odłączając ten obwód i podpinając manometr do zaworu w jego miejsce.

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: