Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 kwie 2023, 19:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2015, 16:37
Posty: 41
Samochód: MAN TGA 26.320
Lokalizacja: Katowice

Man tga 2007. Mam taką sytuację że dziś wyjechałem z bazy dojechałem na pierwsze światła i ciśnienie było ok, ale juz na drugich światłach ciśnienie spadło do 9bar, w 3/4 wskaźnika, wiedziałem że coś jest nie tak. Dojechałem spowrotem do bazy, i już było ledwie powyżej 6bar, w ostatniej chwili. Po zgaszniu silnika nie słychać żeby powietrze uciekało, więc to chyba będzie kompresor ? Dużo roboty jest z wymianą ? Co tam trzeba odkręcić ? osłonę silnika boczną i cały dolot powietrza ?


Post Wysłano: 12 kwie 2023, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Po pierwsze jaki tam silnik w tym klamocie.
Ja bym sprawdził elastyczny wąż z przodu ramy gdzie się łączy rura od sprężarki z ramą. Z starości lubi pękać ten plastykowy wąż
Po drugie najpierw odkręcić rurę metalową na sprężarce i zobaczyć czy sama sprężarka bije powietrze

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 14 kwie 2023, 13:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2015, 16:37
Posty: 41
Samochód: MAN TGA 26.320
Lokalizacja: Katowice

Silnik 10.512 6 cylindrów, d20 chyba, WMAH26ZZ27M488200, odkręciłem ten metalowy przewód co wychodzi z głowiczki i idze do osuszacza tylko czemuś najpierw do przodu auta a potem skręca do tyłu do osuszacza, do powietrze bije nie jakość mocno, ale zakręcić tego przewoda włączonym silniku chyba nie dam rady. Wychodzi na to że kompresor jest ok ? To następne w kolejce jest podstawa osuszacza ?


Post Wysłano: 14 kwie 2023, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Podstawa osuszacza lub ten przewód pękł z przodu silnika przed chłodnicą wody

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 22 cze 2023, 13:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2015, 16:37
Posty: 41
Samochód: MAN TGA 26.320
Lokalizacja: Katowice

Tak, po wymianie podstawy jest ok, pytanie jeszcze takie bo miałem osuszacz na 3 otwory a kupiłem na 4, więc jeden zaślepiłem i jest niby ok, ten nowy ma grzałkę więc będzie niepodpięta, był też inny rozmiar gwintu na jednym wtyku, ale kupiłem przejściówke, stary był bez grzałki czy to może przeszkadzać ? Numer starego : wabco 4324101130 numer nowego : 4324100347 Działa ok a już jeżdżę troche od wymiany.


Post Wysłano: 22 cze 2023, 14:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Od biedy będzie działać inne gwinty i inny zakres pracy przy którym ciśnieniu powietrza zawór spuszcza powietrze. Oba osuszacza spuszczają przy 13 Bar. ten nowy jest do Dafa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: