Jak sie jezdzi automatem "do okoła komina"? Jak te przekładnie sprawdzają sie w tga ?Czy jak np zakopie sie samochod albo jest mocno pprzeładowany i trzeba pod górke ruszyć to nie ma w tedy problemu z automatem?
kolego mam w tej chwili 2 many z automatem i nie wyobrazam sobie juz innego samochodu pusto pełno zadnego problemu z ruszaniem + funkcja manewry , normalnie az nudno sie robi czasami
miałem do czynienia z automatem w TG, z dwoma typami, z tym który ma Dm, D, N, R i Rm, i z tym starszym co ma Dm, D1, D2, D3, D, N, R, Rm. ogólnie auta z hiszpańskiego Hnos Laredo, około 90 manów są tylko w automacie, kierowcy nie narzekają, chyba, że na brak ruchu lewej nogi a do serwisu często na skrzynie nie jeździły
NO TGA jest suuuper z automatem miodzio się jeździ naprawde, czasami dokucza w zimie na śliskim nom i jak trzeba gdzieś podjechać niewiele to musisz miec wyczucie na gazie i czasami przy uciążliwym ruchu miejskim rozpedzanie hamowanie i tak naprzemian od świateł do świateł moża zacząć świrować ale wtedy zatrzymać się wrzucić na N potem D i będzie OK a pozatym jak sie dobrze trafi to nawet
1milion bez serwisu objedzie:):):)
POZDRAWIAM
_________________ Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Użytkownicy przeglądający to forum: LKV Tomek i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę