Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2009, 20:59
Posty: 9
GG: 0
Samochód: magnum

Szukam specjalistów od tych sprzętów. Jest na tym portalu jeszcze ktoś taki? :roll:


Post Wysłano: 28 sty 2010, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Opisz swój problem lub napisz pytanie, to może się ktoś znajdzie.. :roll:


Post Wysłano: 28 sty 2010, 13:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2009, 20:59
Posty: 9
GG: 0
Samochód: magnum

Auto pracuje rowno nawolnych i szybkich obrotach na luzie.Gdy jestnie zaladowane tez jedzie ok. Jednak pod ladunkiem przy obrotach 1200-1600 przerywa,szarpie.odpuszczenie gazu lub wcisniecie pedalu gazu dokonca likwiduje caly problem.Nastepny bieg i jest tak samo.
Nowe filtry,ostojnik,pompkazasilajaca(reczna) Silnik 430KM 1998 rok.

Czy ktos mial takie objawy,albo pracowal przy Magnumkach ?
:oops:
Cytuj:
Opisz swój problem lub napisz pytanie, to może się ktoś znajdzie.. :roll:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

trudno powiedzieć bez podłączenia komputera ale z tego co piszesz to objawy wkazują na zużyty potencjometr w pedale gazu

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Wszystko wskazuje na potencjometr pedału gazu. Nie trzaba wpinać się pod komputer aby to sprawdzić. Jak zacznie ci przerywać w wymienionych obrotach, to przejdź na tempomat i spróbuj zwiększać prędkość. Jeżeli wtedy nie będzie przerywał to pedał gazu do wymiany.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

też tak można...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2009, 20:59
Posty: 9
GG: 0
Samochód: magnum

dzieki koledzy za pomoc . ile moze kosztowac nowy potencjometr gazu bo uzywki nie ma sensu kupowac. ?
orientuje sie ktos czy od e-tech jest taki sam,tak cos kiedys slyszalem... sprawdze z tempomatem...kolego z Lodzi masz komputer do magnumki zeby podlaczyc gdyby cos?
pozdrawiam
Cytuj:
Wszystko wskazuje na potencjometr pedału gazu. Nie trzaba wpinać się pod komputer aby to sprawdzić. Jak zacznie ci przerywać w wymienionych obrotach, to przejdź na tempomat i spróbuj zwiększać prędkość. Jeżeli wtedy nie będzie przerywał to pedał gazu do wymiany.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2009, 20:59
Posty: 9
GG: 0
Samochód: magnum

Cytuj:
też tak można...
tiger18 skad jestes dokladnie i czy masz komp diagnostyczny?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

mam patrz pw

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2009, 20:59
Posty: 9
GG: 0
Samochód: magnum

Co znacza kody 52 ,29 i 131?
Kod 29 odczytany byl za pomoca wlacznika tempomatu
Kody 52 i 131 odczytane ze zwarcia kostki za fotelem kierowcy
Co to jest ecdu2? Wyjeto tam bezpiecznik i przekaznik.
Cytuj:
mam patrz pw


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2009, 20:59
Posty: 9
GG: 0
Samochód: magnum

Pedal gazu wymieniony. Autko smiga duzo lepiej i ma "kopa" teraz ale niestety szarpanie pod zaladunkiem pozostalo z tym ze teraz na roznych obrotach poniewaz ma moc.
Najbardziej szarpie po zmianie biegu i puszczeniu sprzegla,tak ja by sprzeglo lapalo i puszczalo. Sprzeglo wymienione 130tys km wczesniej.
Moze to wysprzeglik??
Najbardziej szarpie jak buja naczepa i jest slizgo....

Cytuj:
Wszystko wskazuje na potencjometr pedału gazu. Nie trzaba wpinać się pod komputer aby to sprawdzić. Jak zacznie ci przerywać w wymienionych obrotach, to przejdź na tempomat i spróbuj zwiększać prędkość. Jeżeli wtedy nie będzie przerywał to pedał gazu do wymiany.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

A czy samochód nie posiada czasem ASRu ??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2009, 20:59
Posty: 9
GG: 0
Samochód: magnum

Posiada ASR ale po wylaczeniu jest to samo.
Cytuj:
A czy samochód nie posiada czasem ASRu ??


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Dziwne, bo objawy które opisałeś są strasznie podobne do tych jakie są związane właśnie z ASRem.
Jesteś pewien że po przełączeniu klawiszem, ASR na pewno się wyłącza?? Nie pamiętam jak to jest w Magnumce, ale chyba powinna się jakaś kontrolka zaświecić??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2010, 20:09
Posty: 2
GG: 2390519
Samochód: Renault

Witam mam takie pytanko do kolegi sylvesterv6.
Jak szczytujesz błędy za pomocą tempomatu bo słyszałem że trzeba na załączonym zapłonie dać ON i na +
ale nie zaczyna mi nic migać jeszcze jak byś mógł podpowiedzieć które piny się zwiera w złączu za fotelem.
Pozdrawiam.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Cytuj:
Posiada ASR ale po wylaczeniu jest to samo.
Cytuj:
A czy samochód nie posiada czasem ASRu ??

witam. tak myślałem nad tym co się dzieje i proponuje wymienić ten czujnik predkości bo miałem przypadek ze sie sam załączał asr jak nie widział predkości...tylko zastanawia mnie jedna rzecz czemu pod obciążeniem...i tu dochodzimy do sprzegła...ale zanim się dotkniesz sprzegła wymień czujnik dla pewności...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2013, 14:06
Posty: 1
Samochód: reno

witam mam pytanie czy problem przerywania został już usuniety i jeśli można wiedzieć jaka była jego konkretna przyczyna bo mamy te same obiawy autko przerywa i na pusto i na pełno i podczas rozpedzania auta na tempomacie prosze o informacjie od czego zacząć czy to bedzie pedał gazu czy może czujnik obrotów na pompie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: