Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie potrzeba załatwić i gdzie zezwolenia na transport gabarytowy na trasie Słowacja, Węgry, Chorwacja. Na szerokość 3,28. Oraz czy piloci muszą być 2 czy 1, a może w ogóle obyło by się bez pilotów? Jest to łódka czyli ten najszerszy punkt posiada wyżej.
Rejestracja:15 sie 2006, 12:58 Posty: 550
GG: 8261240
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Rafako w Raciborzu, Jubex, co jasne, przebywa tam non stop. Super zdjęcia, Volvo FH16 znajome właśnie z Raciborza. Nie wiesz gdzie jechały te elementy ?
_________________ Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...
Rejestracja:20 maja 2009, 14:54 Posty: 9
GG: 6022765
Lokalizacja: Racibórz
Cytuj:
Rafako w Raciborzu, Jubex, co jasne, przebywa tam non stop. Super zdjęcia, Volvo FH16 znajome właśnie z Raciborza. Nie wiesz gdzie jechały te elementy ?
Witam!
Te elementy jechały do miasta "Pisek" w Czechach do elektrowni.
daje pare fotek gazetki transport technika motoryzacyjna, nie pamiętam który numer, tematem przewodnim numeru jest sprzęt do przewozu gabarytów, posiada może ktoś może numer tej gazety w którym był niemiecki test ciężkich ciągników ???
Rejestracja:25 mar 2010, 17:34 Posty: 4
GG: 1174746
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Cytuj:
daje pare fotek gazetki transport technika motoryzacyjna, nie pamiętam który numer, tematem przewodnim numeru jest sprzęt do przewozu gabarytów, posiada może ktoś może numer tej gazety w którym był niemiecki test ciężkich ciągników ???
W "Transport TM" nie było takiego testu, mam natomiast chyba ten test w magazynie "Ciężarówki i Autobusy"- porównanie ciągników do gabarytów MAN i Mercedes-Benz, ale zeskanować mogę dopiero w sobotę.
W puławskich Azotach powstaje nowa linia produkcyjna. Z Chin do Puław przytransportowano urządzenia do produkcji tlenu. Do okolic Gołębia elementy przypłynęły, tam nastąpił przeładunek na MB Actros MP2 4154 i modułowe platformy. Transportem zajmował się V.d.Vlist. Pilotaż zabezpieczał m.in. V.d.Vlist, Sarens i Lew Trans oraz policja.
Wymiary ładunku na foto:
53,50m x 5,40m x 6,55m x 268T (dł x szer x wys x waga)
Foto:
Wiem, że jakość zdjęć jest kiepska, ale mój aparat słabo sobie radzi z wysokim ISO, przez co czasy były bardzo długie.
Mało która firma w kraju może się pochwalić takim sprzętem, to cieszy że ta dziedzina transportu wciąż się rozwija a firmy inwestują w wysokiej jakości specjalistyczny sprzęt. Zarówno nowe FH jak i pojazdy BF3 wyglądają rewelacyjnie w firmowych barwach MicroTrans.
Mam do Was pytanie gdzie w Szczecinie lub Gorzowie i okolicach oprócz KRAN-u wożą ponadnormatywne ładunki.
Będę pisał pracę inżynierską na temat transportu ładunków ponadnormatywnych i nie wiem na podstawie jakiej firmy mógłbym to napisać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę