Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 paź 2010, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

Witam mam pewien problem z obrotami silnika.A wiec tak jak sie go odpali to broty sa na ok 700obr/min a kiedy sie rozgrzeje to spadaja na ok 470-500obr/min i czasami ma takie odbicie ze zgasnie podczas jazdy ostatnio na odcinku 10 km zgasl 4 razy po czym wszystko sie unormowalo i teraz sa obroty ok 600obr/min.Bledow nie mam jak odczytac bo nie mam tego magicznego przycisku ;/ Moze wiecie co to moze byc ??


Post Wysłano: 02 lis 2010, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

Witam ponownie:)Wiec chciałem powiedziec że Volvo bylo u mechanika i niby zadnych bledow na komputerze nie wykazało.Mowili tez ze pompa powinna isc do naprawy choc byla jakis rok temu w Mielcu.Wymienili jakis zawor przy pompie i przez jakies 100km bylo idealnie(nawet jakby silniejszy byl).Ale kazali sie zglosic jak znowu sie to stanie(i stalo sie) na wymiane jakiejs cewki.A moze to byc wina komputera??Aha i kupilem sobie ten przycisk diagnostyczny i kiedy go wlozylem i przekrecilem kluczyk a ty nagle takie brzeczenie sie pojawilo a kiedy wcisnolem ten przycisk i przekrecilem kluczyk to nic nie brzeczalo a jak puscilem to znowu zaczelo;/


Post Wysłano: 05 gru 2010, 16:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

Ponawiam.
Naprawde nikt mi nie pomoże?
Zauważyłem też ze jak go odpale to (czasami) ma idealne obroty ale jesli go zgasze i znowu odpale to juz obroty spadna na ok 470obr.Aha i nie swieci mi oswietlenie wnetrza jak otwieram drzwi ale w srodku moge zapalic przelacznikiem.


Post Wysłano: 05 gru 2010, 17:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Oświtlenie wnętrza nic do obrotow nie ma. To najpredzej problem z czujkami w drzwiach.


Z obrotami ciezki temat jest. Jesli juz byles na kompie i nic nie wyszlo to lipa.
Moze pojedz na serwis z prawdziwego zdarzenia a nie u pana Zdzisia.


Moj klamot tez cos szarpie, zalozylem tu temat o tym i tez nikt nie moze mi pomoc, wiec zbieram sie na serwis pojechac.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 gru 2010, 17:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 kwie 2010, 21:20
Posty: 72
GG: 5839699
Lokalizacja: Przemków/głogów DK 12

siema. co ty ciągle banowany jesteś ? :lol:

_________________
'..biorę co los da, życia made in Polska
to jest moje miejsce bo kocham to miejsce ...'
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!
http://www.youtube.com/watch?v=pkwvifYw ... AYxJoN4pXc


Post Wysłano: 05 gru 2010, 17:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Taa, dostalem ostatnio warna za "post skladajacy sie tylko z emoticona".

Dodam ze ten post wyrazal moje uczucia po przeczytaniu glupiego postu jednego z modow. A ten potem dal mi warna, a ze byl to juz trzeci, to teraz mam znowy nowy nick.
:)

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 gru 2010, 18:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

W serwisie VOLVO byl to powiedzieli ze trzeba wymienic pompe i podali cene chyba 70tys +rabat.No to jak niby mialo byc cos z pompa to tata pojechał do Mielca zrobili ta pompe i bylo dobrze przez chyba rok.Potem znowu zaczelo sie dziac to tata wziol zaprowadzik do mechanika i wymienili jakis zawor i cos tam jeszcze w elektronice(jak sie swiecilo CHECK ENGINE to naciskalo sie hamulec na 3 sek i gaslo).Byl spokoj przez pare miesiecy i znowu zaprowadzil do mechanika CHECK ENGINE pali sie nadal ale na kompie nie widac zadnych bledow no to wymienili jakas cewke i zawor ale nadal to nie jest to:(


Post Wysłano: 05 gru 2010, 20:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Z tego co piszesz, to wynika ze pompe trzeba zmienic. Przeciez jak zalozyliscie regenerowaną to bylo dobrze jakis czas.
A ze byla to regenerowana to tylko rok wytrzymala. Moze sprobuj poszukac innego zakladu ktory regeneruje takie rzeczy. Moze sprobuj kupic tani (moze i dobry) zamiennik.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 gru 2010, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

Wlasnie byc moze to jest pompa i u mechanika mowili ze gdzies na slasku jest bardzo dobry pompiarz tylko nie znam adresu ani nic.


Post Wysłano: 18 sty 2011, 15:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sie 2009, 8:10
Posty: 4
GG: 0
Samochód: volvo man

Ważne jest czy obroty naprawdę spadają.Obrotomierz działa od alternatora i słabe ładowanie czasami powoduje na nim złe wskazania .
W moim czasami po odpaleniu na wolnych obrotach wskazuje 500 a za dwa dni 700 pomimo że obroty są takie same


Post Wysłano: 08 lut 2011, 15:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

No to witam spowrotem:) przyszła wiosna i znowu to sie dzieje (niskie obroty,i gaszenie podczas jazdy) Jak bylo na minusie to samochod chodzil bardzo dobrze a teraz temp dodatnia i juz mu odbija:(.Moze to wina jakiegos czujnika albo cos w tym stylu mam nadzieje ze jakos i pomozecie .Prosze:)


Post Wysłano: 09 lut 2011, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2006, 19:51
Posty: 134

Witam!! nie wiem, czy dużo pomogę, ale może akurat... Kolega miał podobny problem, tzn. gasł silnik i światło się nie świeciło w środku, dochodził dochodził i okazało się że coś nie tak było z kablami przy akumulatorach, o ile dobrze pamiętam to z przewodem masowym, wymienił na nowy i problem znikł.


Post Wysłano: 09 lut 2011, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego jeżeli chodzi o dobrego pompiarza to polecał Boguckiego w Bełku, od lat daje tylko do niego i nigdy nie miałem problemów, naprawde dobry i doświadczony mechanik. www.dsbogucki.com



WWW.BUSTRUCKSERWIS.PL - NOWA STRONA !!!

NAPRAWY SAMOCHODÓW NA DROGACH CAŁEJ EUROPY !!!!

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 09 lut 2011, 22:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

@lechos musze po sprawdzac moze to wlasnie to
@marektruckserwis dziekuje chyba o tym pompiarzu mowili w warsztacie bo z mielca gosci nie polecali
Ale mnie to dziwi ze w zime chodzil bezproblemowo tylko jak teraz sie cieplo zrobilo to juz zaczelo mu odbijac.Myslelismy zmienic samochod na nowy ale narzie to sie nie oplaca moze za rok lub 2 cos sie bedzie myslalo:)


Post Wysłano: 09 lut 2011, 22:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2011, 19:14
Posty: 43
Samochód: DAF

jaki to motor podaj dane jakie to euro??


Post Wysłano: 09 lut 2011, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

Volvo Fh16 silnik to D16A


Post Wysłano: 09 lut 2011, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2011, 19:14
Posty: 43
Samochód: DAF

Nie bardzo pamiętam ale na pompie wtryskowej jest taki dekielek kwadratowy przykręcony na cztery śrubki m6 a pod tym dekielkiem jest okrągła membranka. częste awarie w ciężarówkach tej mębramy prowadzą do wzrostu spalania lub do nie równych obrotów. Nie radze tam grzebać tylko polecić to komuś co się naprawde zna bo po zdjęciu dekielka rozpina sie membrana i ciężko ją zapiąć


Post Wysłano: 09 lut 2011, 23:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

Ale tez zauwarze ze przez cala jesien mu sie tak robilo w zime spokoj i teraz znowu to mnie najbardziej dziwi ze przez zmiane temperatury tak mu odbija a jest jakis czujnik temp ktory jest zepsuty i moze dawac takie objawy?
Tak czy siak to i tak tata pojedzie do mechanika z ta pompa do mechanika


Post Wysłano: 09 lut 2011, 23:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2011, 19:14
Posty: 43
Samochód: DAF

To jest membrama z tworzyw robi sie twardsza i reaguje na dużą wilgotnoiść


Post Wysłano: 09 lut 2011, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2008, 19:18
Posty: 64
GG: 0
Samochód: Volvo FH 16/520

dziekuje bardzo kolego:)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: