Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 mar 2012, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
No niestety, przeważnie najdłuższy rozstaw osi to ok. 4,35, a to jest trochę mało jak na zabudowy ponad 5 metrów. Ja cały czas myślę o tej 6-metrowej zabudowie i niestety tylko Iveco może takie auto zrobić bez żadnego ryzyka. O ile większość busów jest bardzo komfortowa, to Iveco jest dosyć przestarzałe i obawiam się nieco komfortu, tymbardziej ze auto ma latać po UE. A zabudowa musi miec te 6.05, bo auto ma wozić dłużyce i profile 6 metrów, więc jeszcze te 5cm zapasu być musi. Pożyjemy, zobaczymy... mam nadzieję, że bedziesz aktualnie pisał jak autko sie sprawuje, bo chyba pierwszy Master z napędem na tył, bliźniakami i silnikiem 150KM. :wink:



Kamil sprawdz moze jeszcze te renault mascott moze jeszcze jakis salon ma w ofercie roczniki 2010 na sprzedaz albo trzymaja jakies auta reprezacyjne polecam zadzwonic do ''Tubek'' Pietrzykowice i zapytac z tego co wiem to Iveco jest bardziej awaryjne i wiecej ropy pali... A co do relacji to bede na biezaco was informowal jak autko sie sprawuje po kraju z ladunkiem...Jak narazie dowiedzialem sie ze pierwszy przeglad przy 40.00tys w serwisie kosztuje 800zl takze jest to bardzo tani i tu daje duzy +


Post Wysłano: 03 mar 2012, 21:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2011, 19:58
Posty: 20
GG: 3218146
Samochód: Ducato
Lokalizacja: Limanowa

Złego słowa nie powiem na Iveco lata u nas już przeszło rok czasu i nie było problemów.

_________________
Ducato 2,3 MJ 120 L2H2 Biała strzała.


Post Wysłano: 03 mar 2012, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

rozumiem,kazdy ma swoje zdanie oraz doswiadczenie u mnie w poprzedniej firmie byly dwa nowe iveco i jedno starsze ale nie tak bardzo bo 2006r i wszystkie co troche siadaly nie chce wprowadzac w blad bo nie jezdzilem nimi osobiscie ale szef byl nie zadowolony i silnika tak jak i z zawieszenia na dodatek duze spalanie wychodzilo w kazdym...moze teraz te wyszly lepsze dodam ze mielismy te 3.0 hpi


Post Wysłano: 03 mar 2012, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2008, 11:08
Posty: 13
GG: 9469698
Samochód: Boxer 3.0HDi
Lokalizacja: TG.

Masterek ładnie się prezentuje, zamierzasz coś przy nim zmieniać wizualnie ?

Ile czekałeś na odbiór autka od zamówienia ?
DMC 3,5T czy 4,5T ?
Jaka ładowność wbita w dowód ?
Cytuj:
o 14 pojechalem na spedycje pomierzyli sobie poplanowali troszke ustalilismy max ladownosc itp

I co w tej kwestii zostało ustalone :) ?

Również życzę Ci jak najlepiej 'na swoim', w końcu mamy ciężkie czasy w transporcie... najważniejsze, że auto kupiłeś pod konkretną (sprawdzoną) robotę, a nie 'w ciemno'. Pozostaje się spedycji wykazać co do miesięcznego przebiegu i oferowanej stawki, aby autko godnie na siebie zarabiało. Powodzenia !


Post Wysłano: 03 mar 2012, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Masterek ładnie się prezentuje, zamierzasz coś przy nim zmieniać wizualnie ?

Ile czekałeś na odbiór autka od zamówienia ?
DMC 3,5T czy 4,5T ?
Jaka ładowność wbita w dowód ?
Cytuj:
o 14 pojechalem na spedycje pomierzyli sobie poplanowali troszke ustalilismy max ladownosc itp

I co w tej kwestii zostało ustalone :) ?

Również życzę Ci jak najlepiej 'na swoim', w końcu mamy ciężkie czasy w transporcie... najważniejsze, że auto kupiłeś pod konkretną (sprawdzoną) robotę, a nie 'w ciemno'. Pozostaje się spedycji wykazać co do miesięcznego przebiegu i oferowanej stawki, aby autko godnie na siebie zarabiało. Powodzenia !

zamawialem auto 3 stycznia czas oczekiwania byl do miesiaca a przyszedl 2 lutego wiadomo sama rama,potem kolejne pare formalnosci typu leasing itp zawiezli go do bielska na zabudowe mial byc do 3 tygodni i przyszedl po rownych 3 tygodniach DMC ma wbite 3,5 tony ladownosci 850km w dowodzie.


Post Wysłano: 04 mar 2012, 0:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Jeżeli można, to prosiłbym o zdjęcie samochodu z boku. Pozdrawiam. :wink:
prosze

Obrazek
Cytuj:
Masterek ładnie się prezentuje, zamierzasz coś przy nim zmieniać wizualnie ?
teraz ciezko mi na to odpowiedziec,ale mysle ze cos zmienie jak autko zasluzy i bedzie dobrze sie sprawowalo...moze orurowanie kurnika z halogenami typu lamar dodatkowe obrysowki,czas pokaze jak narazie musze zagospodarowac sie wewnatrz


Post Wysłano: 04 mar 2012, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2009, 15:39
Posty: 2
GG: 10109908
Samochód: Renault Master

Ciekawi mnie jedna rzecz. A mianowicie dlaczego masz taką deskę rozdzielczą jakie byly montowane w autach z początku produkcji? Chodzi mi przede wszystkim o brak wskazówki paliwa i temperatury silnika?

Master ładny, niech słuzy i bije kilometry. Pozdrawiam.


Post Wysłano: 04 mar 2012, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Master ładny ! Na bliźniaku ma to coś coś przykuwa uwagę.
Zabudowa jest dłuuuuga. Potężnie wygląda.

Ciekawe czy jak go załadujesz po całej długości paki czy auto nie będzie tańczyło po drodze...
Wg. mnie 2 obrysuwki na całej długości paki to trochę za mało...
Mógłby mieć spokojnie nawet 4.



Pozdrawiam,


Post Wysłano: 04 mar 2012, 23:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Ciekawi mnie jedna rzecz. A mianowicie dlaczego masz taką deskę rozdzielczą jakie byly montowane w autach z początku produkcji? Chodzi mi przede wszystkim o brak wskazówki paliwa i temperatury silnika?

Master ładny, niech słuzy i bije kilometry. Pozdrawiam.

oj tego kolego ci nie powiem szczerze mowiac nie wiem o co chodzi auto mam dokladnie z chyba 23 lutego 2012 i tak mam w dowodzie jak i w fakturach i dokumentach zakupu... nie wiem jakie byly zmiany i kedy..
Cytuj:
Master ładny ! Na bliźniaku ma to coś coś przykuwa uwagę.
Zabudowa jest dłuuuuga. Potężnie wygląda.

Ciekawe czy jak go załadujesz po całej długości paki czy auto nie będzie tańczyło po drodze...
Wg. mnie 2 obrysuwki na całej długości paki to trochę za mało...
Mógłby mieć spokojnie nawet 4.



Pozdrawiam,

zgadzam sie w 100% zabudowa wyglada poteznie z obrysowkami troche wektor zaoszczedzil jak mowisz cztery spokojnie mogli zalozy... niestety tak nie zrobili wiec sam to bede musial zalozy. A co do zaladunku sam jestem ciekawy jak auto bedzie zachowywac sie na drodze,mam nadzieje ze nie bedze problemu przy ladunku po sam koniec,ale to okaze sie w praniu. Napewno po pierwszych trasach napisze wam czy warto zamawiac takie dlugie ramy.


Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 13:23 przez DamLen, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat wyczyszczony na prośbę autora.


Post Wysłano: 05 mar 2012, 22:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
niestety projektanci nie pomysleli nad tym i ida na latwizne i sama rame wydluzaja
Czyli rozstaw osi masz już największy z możliwych? Musiałeś dopłacać za wydłużenie belki?
Cytuj:
Pożyjemy, zobaczymy... mam nadzieję, że bedziesz aktualnie pisał jak autko sie sprawuje, bo chyba pierwszy Master z napędem na tył, bliźniakami i silnikiem 150KM.
viewtopic.php?f=79&t=24046&st=0&sk=t&sd=a&start=20 - od drugiej strony masz wzmianki na temat Masterów w tej konfiguracji. :wink:


Post Wysłano: 05 mar 2012, 22:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cytuj:
niestety projektanci nie pomysleli nad tym i ida na latwizne i sama rame wydluzaja
Czyli rozstaw osi masz już największy z możliwych? Musiałeś dopłacać za wydłużenie belki?


tak rozstaw mam najwiekszy jaki jest mozliwy w masterze a za wydluzenie belki nic nie doplacalem zrobili to w wektorze...chyba ze w cenie zabudowy bylo wliczone przedluzenie,o to nie pytalem wiec nie chce wprowadzac w blad


Post Wysłano: 05 mar 2012, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Jeden określony rodzaj ładunku będziesz woził? Ramę masz wzmacnianą? Ponoć takie od niedawna też wypuszczają.


Post Wysłano: 05 mar 2012, 22:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Jeden określony rodzaj ładunku będziesz woził? Ramę masz wzmacnianą? Ponoć takie od niedawna też wypuszczają.

tak rama jest wzmocniona wolalem to zrobic mialem przyklad jak w poprzedniej firmie w mascottach pekaly ramy,wiec wolalem to zrobic odrazu.A co do ladunkow to nie ma okreslonych zaczynajac od ciuchow poprzez sprzet agd rtv czesci samochodowe duperele z chin konczac na przesylkach lotniczych podlegajacych ocleniu. Moje stale dostawy to trw gliwice czestochowa gdansk delphi gliwice zywiec tychy poznan warszawa gdynia dta suwalki warszawa gdansk


Post Wysłano: 05 mar 2012, 23:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Przy składaniu zamówienia nie proponowali Ci już 180-konnej jednostki?


Post Wysłano: 05 mar 2012, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

niestety nie,jak zapytalem o mocniejszy silnik to powiedzial ze nie ma pojecia kiedy beda dostepne ale napewno nie bedzie to predko


Post Wysłano: 05 mar 2012, 23:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Hehe, tak myślałem - plotki i ploteczki kierowców.. Tata stał jakiś czas temu na lotnisku w Wiedniu, to busiarz mu opowiadał jak to w jego firmie chłopaki skarżą się na te 180-tki. :mrgreen:


Post Wysłano: 06 mar 2012, 0:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie byłeś dzisiaj na obwodnicy sochaczewa dk2 w stronę warszawy ok 7.30?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 06 mar 2012, 10:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Hehe, tak myślałem - plotki i ploteczki kierowców.. Tata stał jakiś czas temu na lotnisku w Wiedniu, to busiarz mu opowiadał jak to w jego firmie chłopaki skarżą się na te 180-tki. :mrgreen:
hehee widac jaki byl zorientowany na temat floty w swojej firmie chyba ze pomylil mastera ze sprinterem :)

Cytuj:
Nie byłeś dzisiaj na obwodnicy sochaczewa dk2 w stronę warszawy ok 7.30?

dzis dopiero jade popoludniu ladowac takze to musialo byc inne autko...


Post Wysłano: 06 mar 2012, 18:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Cytuj:
Pożyjemy, zobaczymy... mam nadzieję, że bedziesz aktualnie pisał jak autko sie sprawuje, bo chyba pierwszy Master z napędem na tył, bliźniakami i silnikiem 150KM.
viewtopic.php?f=79&t=24046&st=0&sk=t&sd=a&start=20 - od drugiej strony masz wzmianki na temat Masterów w tej konfiguracji. :wink:[/quote]

Tak wiem wiem. Miałem na myśli, że pierwszy Master w tej konfiguracji w garażu, bo o tamtym to tylko kilka razy jest wspomniane. :D

Mogło by Renault wprowadzić jakiś motorek 3.0 180-190KM, bo troche w ofercie brakuje czegoś mocniejszego. Kto wie... może się doczekamy. :roll:


Post Wysłano: 07 mar 2012, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 kwie 2008, 15:56
Posty: 189
GG: 11914484

Cytuj:

hehee widac jaki byl zorientowany na temat floty w swojej firmie chyba ze pomylil mastera ze sprinterem :)
Musze Cie zmartwic bo te silniki sa bardzo trwale; ) My osobiscie mamy 530 tysiecy kilometrow i problemow z silnikiem nie ma.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: