Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 lip 2012, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 gru 2006, 8:26
Posty: 7

mam wyciek płynu chłodzącego z pod głowicy.Była już uszczelka wymieniana,ale podobno ktoś frezuje blok i to pomaga.czy ktoś potrafi coś podpowiedziec?


Post Wysłano: 27 lip 2012, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2011, 23:40
Posty: 54
GG: 0

kolego miałem to samo w Scani 124 420 na 2 i 3 glowicy. U mnie okazały się "zmęczone" oringi na tulejach to raz ( były jak to mechanik powiedział jak "drewno"), a dwa to miałem wżery w bloku. Gościu pozmieniał oringi, te całe wżery zasmarował jakąś specjalną pastą, poskładał, przy okazji wrzucił nowe pierścionki i chodzi do dziś dnia bez wycieku.


Post Wysłano: 28 lip 2012, 0:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 10:11
Posty: 80
GG: 0
Samochód: Man scania daf volvo iveco mercedes

Tak wymiana oringow moze pomoc. no i ten klej dodatkowy pod uszczelki chyba ze przegrzales motor to wtedy moze juz nie pomoc ale raczej powinno:) blok do splantowania to tylko w najgorszym przypadku jesli masz jakies wzery miedzy tulejami ogromne czy cos takiego ale watpie


Post Wysłano: 29 lip 2012, 3:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Przy okazji wrzucił nowe pierścionki i chodzi do dziś dnia bez wycieku.
Zakładanie nowych pierścieni do starych tuleji w niektórych przypadkach daje gorszy efekt niż przed wymianą

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 30 lip 2012, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 gru 2006, 8:26
Posty: 7

Nie rozumie dlaczego oringi na tulejach mają wpływ na wyciek spod glowic płynu?Czy ktoś mogłby podpowiedzieć jaki ten klej trzeba uzyć?


Post Wysłano: 30 lip 2012, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Nie rozumie dlaczego oringi na tulejach mają wpływ na wyciek spod glowic płynu?Czy ktoś mogłby podpowiedzieć jaki ten klej trzeba uzyć?
Normalnie, z reguły to trzeba przegrzać silnik żeby oringi stwardniały i zaczęło puszczać płyn spod tulei cylindrowej. A to ma się do rzeczy że uszczelka pod głowicą nie uszczelni tego wycieku spod tulei cylindrowej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 30 lip 2012, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 10:11
Posty: 80
GG: 0
Samochód: Man scania daf volvo iveco mercedes

Post Wysłano: 31 lip 2012, 12:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 gru 2006, 8:26
Posty: 7

właśnie się dowiedziałem,ze w serwisie scani używają czegoś takiego
http://www.loctite-kleje.pl/sg_obrazki_ ... ac_001.pdf


Post Wysłano: 03 sie 2012, 16:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2011, 23:40
Posty: 54
GG: 0

nie rób kolego czasami tych oringów na serwisie, jedź do jakiegoś dobrego mechaniora to samo zrobi a cena 2 albo i 3 razy mniejsza. pozdroooooooooo


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: