Kto cię strugał chłopie "tsprezes" że ty takie bzdury wypisujesz na tym forum, krew mnie zalewa jak taki niedouczony kmiot który coś tam słyszał próbuje filozofować i ludziom kit wciskać o ''wajchach, potencjometrach i oporności " czy ty wiesz człowieku co to jest oporność
. Nie mieszaj ludziom w głowach jak nie znasz tematu, bo ja na forum medycznym lub astronomicznym bym się nie wypowiadał bo się na tym nie znam.
Crook w twoim aucie z 97 roku nie ma napewno czujników położenia ( tych "potencjiometrów"
co kolega próbował ci wcisnąć), jest jeden zawór poziomujący WABCO z tyły połączony za pomocą pręta z mostem który odpowiada za utrzymanie poziomu podczas jazdy, natomiast podczas podnoszenia lub opuszczania za pomocą przełączników w kabinie odpowiada drugi zawór który jest w ramie po prawej stronie przed siodłem. Jest to zawór blokowy podnoszeia Haldex. Twój problem może być w różnicy srednicy poduszki (tak jak tu jeden kolega zauważył) a jezeli poduszki masz jednakowe to może problem w tym zaworze blokowym, lub niesłyszalny wyciek powietrza z tej jednej strony.
Co do czujników połozenia to informuję cię "tsprezes" że one działają na zasadzie indukcji i informacja przesyłana jest do elektroniki (czytaj sterownika) w takich jednostkach jak
consy gdzie procesor odpowiednio to przetwarza i steruje elektrozaworami w celu podniesienia lub opuszczenia w zależności jaką otrzymał informację. To tyle, jak byś chciał coś więcej na temat pneumatyki to mogę ci co nieco powiedzieć na pw.