Planuję zakup auta dostawczego pod zabudowę o dmc 5-6t myślałem o iveco Daily lub renault mascott. auto będzie jeździć w okół komina nie chcę też wydać dużo. myślałem o 30-35tys za gołe auto. zabudowa będzie mieć ok 4,50, co byście doradzili?
Vario jak aby woku komina to starczy 2,9 TD mało spali i jest niezniszczalny. Bydłem nie przeładujesz za mocno więc te 120 koni starczy. Ja do zbierania bydła woku komina mam sprintera 412 z 4 metrową zabudową menke i daje rade
Często będziesz jeździł przeładowany? Z busów do ciężkich ładunków to tylko daily lub mascott bo cała reszta sprintery, ltki, mastery mają ramę z profilu a właśnie mascott i mascott mają porządną ramę.
Co konkretnie? Bezpieczniki się przepalają? stacyjna? skrzynka z bezpiecznikami. Słyszałem, że robią niechlujnie skrzynki np w fordach, tak, że od przegrzania i turbulencji robią się zimne luty i przerwy w łączności.
U nas walnął body computer i tylne lampy były całe podrutowane. ABS na dziurach wywalał błędy. Iveco część elektroniki zamontowała w nadkolu więc jak popadało/zima to ojciec zjeżdżając z trasy zajeżdżał na serwis błędy pokasować.
mieliśmy z ojcem mascotta ok. 2 lat, straszny sprzęt, części drogie non stop coś się z tym autem działo.
Jak nie coś z elektryką, to było blisko ukręcenia wału. O wiele lepiej sprawdzało mi się ducato 3.0-160, nie raz taszczyłem tym autem więcej niż ojciec mascottem, mało tego że mniej spalił, to o 100% mniej awaryjne auto
Nic nie dorówna vario. iveco i renault to jak zabawka
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Vario moze i jest dobre, ale źle mi się kojarzy jakoś, kiedyś miałem 809.
A ktoś może mi coś konkretnego powiedzieć na temat japońskich dostawczaków np mitsubishi canter,
często przyjezdza do mnie gość toyotą dyna, jeździ w piekarni. dmc oczywiście 3,5t ale mówi ze często tyle ma na sobie, 400k przebiegu i twierdzi ze zadnych większych problemów nie było.
przegladając oferty wpadłem na coś takiego: http://otomoto.pl/nissan-cabstar-renual ... 60825.html
rocznik w miare i przebieg niski,opon nie ma kabina lekko uszkodzony widać ze troche juz tam stoi, ale dla tego moze cena być sporo do zbicia. na pierwszy rzut oka oferta w miare atrakcyjna, czy ktoś moze coś powiedzieć o tym modelu,
na zachodzie dość sporo tego typu sprzętów spalanie nie bedzie wieksze niz w busach które proponujesz, chyba że chcesz na 3,5 tony to zrobić to już będzie gorzej.
miałem kiedyś atego 817 w mniej więcej w takich wymiarach jak te które mi podałeś, wolał bym jednak coś bardziej busiastego, co do DMC to dla mnie bez różnicy, wiadomo lepiej było by mieć do 3,5t jednak boje się ze ktoś w końcu się za to weźmie i się skończą busy dmc3,5 w rzeczywistości mające taką masę własną
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę