Dalej chyba się nie rozumiemy.W autach i mam na mysli renie mack, etech gdzie płyn jest ok nie ma problemu milion póltora miliona km broki będa tak jak piszesz ok. Natomist piszemy o aucie jak w pierwszym poscie rudy płyn szlam osad w ukadzie chłodzenia.I w takich własnie przypadkach orygnalne broki wytrzymują jakiś rok.Nie do uwierzenia ale takie fakty dlatego że nie ma możliwośći dokładnego pozbycia się tego ustrojstwa z układu chyba że wyłapało się w pore. Mało tego padaja pompy wody potrafi przegnić nawet brok w owej pompie.O grzejniku centralki, kompresorze gdzie kanały potrafią być zapchane że płyn nie przechodzi nie wspomne.Zatykają sie odpowietrzniki układu te za lampą. Piszesz ze robiłeś jedną koledze 3 lata temu
ja znam kilkanascie przypadków z ostatnich 3 lat.Oczywiście mam na mysli również auta znajomych.Scenariusz jest taki sam jak pisałem koledze z owym problem co zresztą potwierdził.
Ot takie to przypadłości reni nie wypowiadam się o innych bo nie mam doczynienia i w sumie nie chce a jeśli już to bardzo sporadycznie a generalnie unikam bo nie można znać się na wszystkim
Dodam jeszcze ze co niektórzy też kiedyś twierdzili że bredze na pewne tematy najbardziej śmiać mi się chciało kiedy ktoś napisał ze tłok przecierz jest z stopu aluminium i nie może być żeliwny - aluminiowy jak napisałem.