Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lis 2017, 13:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Przed pompkami sprawdź ciśnienie paliwa.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 23 lis 2017, 23:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2016, 18:58
Posty: 124
Samochód: FH

Jeśli paliwo zawsze było dobre, to "pompki" powinny być dobre.
Ps W jaki sposób wypalałeś katalizator?


Post Wysłano: 15 lut 2018, 13:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Jak z tym katalizatorem w końcu? Wypalał ktoś, jeśli tak to w jaki sposób?


Post Wysłano: 15 lut 2018, 14:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak to mówią jedyny słuszny sposób na wypalanie katalizatora
https://m.facebook.com/LKWSERWIS/photos ... &source=48

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 15 lut 2018, 18:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5997
Samochód: Volvo FH

Czyżby to nasz forumowy Mechanik z Sochaczewa tak katy wypala?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 15 lut 2018, 18:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Dokładnie tak :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 15 lut 2018, 18:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 835
GG: 0

@MAN e tam guzik wiesz... ten forumowy to tam juz nie robi i nie jest włąscicielem :wink:

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 03 maja 2018, 13:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2016, 18:58
Posty: 124
Samochód: FH

U mnie kat zapchany już całkowicie. Turbo leży, wóz nie jedzie. Jest sens kupować te rzekomo regenerowane? Czy rozcinać swojego i próbować metodą rzemieślniczą udrożniać?


Post Wysłano: 19 maja 2018, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Założyliśmy już kilka po regeneracji na razie jeżdżą...ale trzeba pamiętać aby najpierw znaleźć tą przyczynę przez którą tłumik sie zapchał bo inaczej nowy szybko będzie do wymiany...Było u nas ostatnio auto które po 3 tygodniach od założenia przez właściela tłumika po regeneracji miało go zabitego kompletnie...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 20 maja 2018, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2016, 18:58
Posty: 124
Samochód: FH

Jakie mogą być przyczyny? Obstawiam adblue nie pewnej jakości. Lejący wtryskiwacz adblue ? (jak go sprawdzić) co więcej ..?


Post Wysłano: 22 cze 2018, 10:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 cze 2018, 8:53
Posty: 1
Samochód: VOLVO FH13 500 EE

Siema , odkopuję temat. W moim Volvo FH13 2010 r też zdiagnozowali zapchany katalizator ( na początku słabe auto z obciążeniem po górę a później ograniczenie mocy) .Cena nowego kata powala, ktoś ma jakiś pomysł , czyszczenie, zakup używki, sam nie wiem.


Post Wysłano: 22 cze 2018, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

pierwsze co to czyszczenie, wyjąć dziada i zalać wodą z dimerem w dużym stężeniu, niech tak postoi z 48h. powinno pomóc


Post Wysłano: 22 cze 2018, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2016, 18:58
Posty: 124
Samochód: FH

Ja proponuje na pierwsze procedura z vcadsa, jeśli nie pomorze, to rozcinać i wiercić lub nowy w aso teraz za 8k z wymianą. Regenerowane taniej, ale nie wiem co to warte.


Post Wysłano: 22 cze 2018, 21:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

wyjąć i wypalić go palnikiem -ogniem
wiem że niektórzy tak robią


Post Wysłano: 24 cze 2018, 6:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5997
Samochód: Volvo FH

Darek, ty chyba bardzo szybko zakończysz bytność na forum.

Ktoś to może usunąć?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 24 cze 2018, 8:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5991

No właśnie nie wiem co z tym zrobić, bo o dziwo nie ma linka.


Post Wysłano: 24 cze 2018, 8:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

nie wiem, czy dobrze pamiętam ale w regulaminie generalnie chodzi o reklamę - w tym przypadku ta konkretna firma jest reklamowana przez użytkownika któremu z racji stażu nie wolno tego robić.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 20 kwie 2020, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2020, 20:31
Posty: 9
Samochód: Volvo FH Euro5

Siemano,no i przyszedł czas powalczyć z katalizatorem,w moim volvie na bank jest zapchany.Turbina otwiera sie na 3/4,auto słabe szybciej widzi górke niż ja :x po poluzowaniu opasek harmonijki łączącej kata z turbo (aby spaliny szły bokiem) auto wraca do życia.Chciałbym to zrobic w miare z jajem bez rozwiercania porcelany,planowałem rozciąć kata i próbować wyjac stare wkłady,wymoczyć i wyczyścić ewentualnie kupic nowe wklady o ile uda mi sie je zdobyć.
Jak myślicie ma to sens?W domowych warunkach uda się zrobić taką operacje?Moze ktoś juz robił taką reanimację samemu i podzielil by się doswiadczeniami z której strony ciąć puszke,jak wyciągnąć wklad zeby go nie uszkodzić??
Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Pzdr :U


Post Wysłano: 21 kwie 2020, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 209
Samochód: AFN

Cytuj:
Siemano,no i przyszedł czas powalczyć z katalizatorem,w moim volvie na bank jest zapchany.Turbina otwiera sie na 3/4,auto słabe szybciej widzi górke niż ja :x po poluzowaniu opasek harmonijki łączącej kata z turbo (aby spaliny szły bokiem) auto wraca do życia.Chciałbym to zrobic w miare z jajem bez rozwiercania porcelany,planowałem rozciąć kata i próbować wyjac stare wkłady,wymoczyć i wyczyścić ewentualnie kupic nowe wklady o ile uda mi sie je zdobyć.
Jak myślicie ma to sens?W domowych warunkach uda się zrobić taką operacje?Moze ktoś juz robił taką reanimację samemu i podzielil by się doswiadczeniami z której strony ciąć puszke,jak wyciągnąć wklad zeby go nie uszkodzić??
Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Pzdr :U
Strasznie pracochłonna robota. I niestety bez gwarancji, że Ci się ręka po drodze nie omsknie i czegoś nie zepsujesz. Ryzyko tym większe, że nigdy tego nie robiłeś i brak Ci doświadczenia. Doradzam oddanie katalizatora do firmy robiącej regeneracje. Przykładowe ceny tak na szybko z google - https://www.filtry-dpf-fap.pl/cennik-re ... alizatorow
Nie jest źle. Poszukaj czegoś w swojej okolicy i działaj.


Post Wysłano: 22 kwie 2020, 7:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2020, 20:31
Posty: 9
Samochód: Volvo FH Euro5

Cytuj:
Cytuj:
Siemano,no i przyszedł czas powalczyć z katalizatorem,w moim volvie na bank jest zapchany.Turbina otwiera sie na 3/4,auto słabe szybciej widzi górke niż ja :x po poluzowaniu opasek harmonijki łączącej kata z turbo (aby spaliny szły bokiem) auto wraca do życia.Chciałbym to zrobic w miare z jajem bez rozwiercania porcelany,planowałem rozciąć kata i próbować wyjac stare wkłady,wymoczyć i wyczyścić ewentualnie kupic nowe wklady o ile uda mi sie je zdobyć.
Jak myślicie ma to sens?W domowych warunkach uda się zrobić taką operacje?Moze ktoś juz robił taką reanimację samemu i podzielil by się doswiadczeniami z której strony ciąć puszke,jak wyciągnąć wklad zeby go nie uszkodzić??
Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Pzdr :U
Strasznie pracochłonna robota. I niestety bez gwarancji, że Ci się ręka po drodze nie omsknie i czegoś nie zepsujesz. Ryzyko tym większe, że nigdy tego nie robiłeś i brak Ci doświadczenia. Doradzam oddanie katalizatora do firmy robiącej regeneracje. Przykładowe ceny tak na szybko z google - https://www.filtry-dpf-fap.pl/cennik-re ... alizatorow
Nie jest źle. Poszukaj czegoś w swojej okolicy i działaj.
To fakt nie robiłem,ale dlatego pisze na forum żeby uzyskać jakieś wskazówki i się nauczyć. Patrząc na zdjęcia rozbebrowanego kata ktore udało mi się znaleźć w internecie nie wydaję się że jest to tak strasznie skomplikowane :x
A satysfakcja po zrobieniu czegoś samemu,i zaoszczedzeniu przy tym pare złotówek bezcenna... :U


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: