Cytuj:
-Mógł byś pomyśleć jeszcze o renault, ale bardziej sprawdzone są silniki fiata. Silnik 2.2 nie cieszą się najlepszą opinią.
Jeśli chodzi o silniki Renault, to zastanawiałem się nad 2.3 150KM, 2.2 w Renault nie ma.
Cytuj:
Osobiście polecam iveco daily 3.0 hpi w firmie z 08 roku już 300kkm nalatane i zero poważnych awarii
Odpada, bo to tylnonapędowe, a często będzie jeździł na pusto.
Cytuj:
Ciekawą opcją natomiast jest Transit, cenowo wychodzi bardzo korzystnie, silniki w poprzednich generacjach całkiem fajne, znajomy tłucze takiego codziennie na kurierce i poza eksploatacją nie rusza nic. Warto przemyśleć.
W Fordzie mogli mi zaoferować tylko nowego Transita, bo poprzedniej wersji o tej długości już nie ma, a więc droższego o prawie 8tys. od Ducato i Mastera, więc odpada.
Co do ofert, to Mastera z silnikiem 2.3 150KM dostałem praktycznie w tej samej cenie co Ducato 2.3 130KM. Ducato z 2.3 150KM droższe o jakieś 3tys., więc da się jeszcze ewentualnie przeboleć. Przemawia jak na razie do mnie bardziej Renault, chociażby dlatego, że ma więcej KM i rozrząd na łańcuchu. Zaś w Ducato dłuższa przestrzeń ładunkowa o 30cm. Więc jest dylemat.
Ktoś może skonfrontować te dwa silniki 2.3 150KM z Renault i 2.3 150KM z Ducato?